Reklamace
Může se stát, že vám přijde poškozený balík, přečtěte si, prosím, návod jak postupovat v případě reklamace.
Zboží poškozené přepravou
Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. Odmítnuté zboží vám pošleme nové.
Podepsáním stvrzenky o převzetí zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Vady zjištěné po převzetí
Pokud je balík neporušen a po rozbalení zjistíte, že zboží je poškozené nebo je zásilka nekompletní, neprodleně nás kontaktujte.
Vada zboží v záruční době
Pokud výrobek přestane plnit svoji funkci v záruční lhůtě 24 měsíců od zakoupení postupujte takto:
-
Zboží zabalte spolu s kopií faktury a popisem závady zašlete na adresu:
3Q Metal s.r.o.
Kydlinovská 161/101
500 02 Hradec Králové -
Balík neposílejte na dobírku, takový balík nebude převzat.
-
Do 30 dnů od převzetí vás budeme kontaktovat o vyřešení reklamace a domluvíme se na způsobu vyřízení (výměna/vrácení peněz).
V případě nejasností nás kontaktujte.